Garantie & Reparatie
We streven ernaar om klachten te voorkomen. Mocht een artikel toch gebreken vertonen of beschadigd zijn tijdens bezorging, dan horen we dit graag zo snel mogelijk. Je kunt hiervoor terecht bij de dichtstbijzijnde Suitable winkel of onze klantenservice.
Om een klacht te melden, stuur een mail naar [email protected] met vermelding van je naam, telefoonnummer en een foto van eventuele beschadigingen of gebreken.
We doen ons uiterste best om binnen enkele uren een persoonlijke reactie te geven. Mocht het drukker zijn dan verwacht, dan kun je binnen 5 werkdagen een antwoord verwachten. Samen zoeken we naar een passende oplossing, zoals reparatie, ruiling of terugstorten van het aankoopbedrag.
Voldoet een artikel niet aan de verwachte kwaliteit of is er buiten jouw schuld schade opgetreden? Dan mag je beroep doen op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat je recht hebt op gratis reparatie, vervanging van het artikel of terugbetaling van het aankoopbedrag. Het is belangrijk om gebreken zo snel mogelijk te melden binnen de verwachte levensduur van het artikel.
Voor bepaalde artikelen in ons assortiment krijg je ook fabrieksgarantie. Dit is een extra garantie die een importeur of fabrikant geeft. Hieronder vallen fabricagefouten zoals losse naden, gebroken ritsen of andere gebreken die niet zijn veroorzaakt door normale slijtage. De fabrikant of importeur stelt zelf voorwaarden en een termijn aan deze garantie. Hier heeft Suitable geen invloed op.
We garanderen dat je Suitable artikelen minstens een jaar lang wekelijks kunt dragen zonder dat ze aan vervanging toe zijn. Bovendien behouden ze hun levendige kleuren en comfortabele pasvorm, zelfs na herhaaldelijk wassen. Voldoet het artikel niet aan je verwachtingen of is er iets misgegaan tijdens het wassen? We denken graag met je mee om een passende oplossing te vinden.
Als het bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoet of beschadigd is aangekomen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Onze collega’s staan klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken.
Vind je dat we je klacht niet goed hebben behandeld? Dan kun je contact opnemen met Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC). Dit is een externe, onafhankelijke geschillencommissie die bindende uitspraken doet voor beide partijen. Voor meer informatie kun je terecht op www.degeschillencommissie.nl/. Je kunt ze ook bellen via 070 - 310 53 10 of je klacht indienen via het Europees ODR Platform.
Is een artikel beschadigd of defect? Weggooien is zonde, laat het ons repareren!
We bekijken de mogelijkheden en houden je op de hoogte. Voor een reparatie hoef je meestal niets te betalen.
Lees meer over duurzaamheid bij Suitable
Via onze 29 shops bieden wij de service om je Barbour jas te laten waxen en/of repareren.
- Ga met je Barbour jas naar één van onze 29 shops, je kunt ze hier vinden.
- De collega in de shop bepaalt samen met jou wat er aan de jas moet gebeuren. Uiteraard kun je ook kiezen voor enkel waxen of enkel een reparatie laten uitvoeren.
- Na betaling van de kosten neemt onze collega je jas in en stuurt deze op naar Barbour. Afhankelijk van de drukte aldaar duurt het 4-6 weken voor je jas weer in de shop aankomt.
- Je krijgt telefonisch bericht wanneer je jouw jas weer kunt komen ophalen.
Per categorie
Klantendienst is bereikbaar
Onze klantenservice is vandaag bereikbaar tot 21:00Reactie binnen 1 minuut
BIC/Swift code: RABONL2U -
Btw-nummer: NL851836987B01 -
Kamer van Koophandel: 55728561